Regulaminy

Regulamin strefy saunarium

Regulamin strefy basenowej

Regulamin siłowni

Regulamin strefy zabiegowej

Regulamin Thera Klub

Dom Jogi

Dom jogi Rodzaje jogi Harmonogram

Rodzaje jogi

Vinyasa Joga

Jedna z najpopularniejszych praktyk jogi, która polega na wykonywaniu łagodnych, płynnych i umiarkowanych asan. Skupia się na oddechu i płynnych przejściach. Spokojne tempo zajęć, pozwala na praktykę osobom w każdym wieku i na różnych poziomach zaawansowania. Idealna dla osób początkujących.

Ashtanga Joga

Dynamiczna forma jogi, w której zasadniczne znaczenie odgrywa koncentracja, ruch i oddech. Podczas tej praktyki ciało pracuje w pełnej harmonii, ruch podąża za oddechem. Styl ten jest wymagający fizycznie, ale prawidłowo wykonywany przynosi wymierne korzyści fizyczne i mentalne.

Hatha Joga

Hatha joga polega na powtarzalnym wysilku fizycznym, przy pełnym zrozumieniu filozofii jogi i zasad oddechu. Praktykę tą charakteryzuje również długie przebywanie w określonych asanach i doskonalenie się w nich.

Joga dla początkujących

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą? Wprowadzimy Cię w tajniki tej cudownej dziedziny, poznasz podstawowe asany, prawidłowe zasady ich wykonywania oraz nauczysz się odpowiedniego oddechu. Regularne ćwiczenia przyniosą wymierne korzyści dla ciała i ducha. Rozpocznij swoją przygodę pod okiem profesjonalnego instruktora z Thera Wellness.

Joga dla kobiet w ciąży

Praktyka jogi polepsza nasz stan zdrowia fizycznego i mentalnego, na każdym etapie życia, również podczas ciąży. Przeprowadzimy Cię przez ten cudowny stan w pełnej harmonii i spokoju. Poznasz odpowiednie asany, techniki oddechowe i sposoby relaksacji, które niepokoje.

Pilates

Pilates to forma aktywności, która doskonale wzmocni mięśnie, kręgosłup i przyczyni się do wyrzeźbienia doskonałej sylwetki, beż forsownych ćwiczeń. Wolne, precyzyjne ruchy doskonale angażują wszystkie mięśnie, pomogą poprawić elastycznośc ciała oraz zachować prawidłową postawę. Polecane dla wszystkich bez względu na wiek czy kondycję.